ditt&datt.

skrivet 2009-09-23 klockan 09:57:44
Ninja har någo fel och biter på mig igen. Har låst ut henne lite, så hon skulle lugna ner sig, men det funka inte. Så den här gången skrek jag till, så som man göra åt hundar och gissa! det funka! yay! Smart katt.

Igår blev jag omkörd då jag cyklade till morgonlänken med Rocks. :D Det har inte hänt alltför många gånger förut. Tydligen har jag gått hårt in för det här med "slow-livsstilen". :D

För övrigt har jag grey's anatomy maraton på gång. Saknat den serien.

Kommentarer



skrivet 2009-09-23 klockan 12:19:17

Tack för tipsen Ika!

Det skall bli så jäkla kul, och klart jag skall ta bilder. I mängder! Blogga skall jag göra så gott som jag har tillgång till det.



Det var faktiskt svinbilligt att flyga från Madrid. Eller egentligen alla flyg vi bokat. Tror att HEL-STHLM, STHLM- Teneriffa, Teneriffa-Madrid, Madrid-New York tillsammans blev under 600 euro. Helt sinnessjukt.



Vi skall kolla upp dom där bussarna lite närmare. Och kinkiga är vi ju inte, så det skall nog inte bli några problem:)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar