Annandan.

skrivet 2010-04-05 klockan 12:16:31
Nu hade jag inga mer turer på listan på Shell. Nu ska jag vara, som jag är enligt kontraktet, kutsuttaessa. Dvs de får ringa om jag behövs och om jag kan så jobbar jag. Detta betyder ju att slutarbete ska ta upp minst 8h per dag. Heh.

Och ja, jag vill bli klar! Så alla som känner mig får gärna uppmuntra mig.

Och så behöver jag en eller två offer som provkaniner för mitt projekt som är typ hemsida i bloggformat. Jag tänkte man kunde skapa mallar som folk med liten marknadsföringsbudget kunde köpa och använda. Det skulle se ut som en hemsida, men byggas upp med hjälp av gratis bloggverktyg på nätet. Då kan de uppdatera själv och slippa uppdateringskostnader. Självklart ska jag göra en manual där det framgår hur inläggen ska se ut och hur ofta man ska uppdatera för att hållas fräsch. Eventuellt kan d ju vara bra att ta bilder och kunna redigera dem, utan att behöva köpa dyr kamera och installera redigeringsprogram. Hmm, så det finns en hel del att undersöka.

Fick du nu en snilleblixt? Bra kommentera så kanske ivern sätter sig i mig:D

Kommentarer



Eva L
skrivet 2010-04-05 klockan 12:32:02

Jooo jo jo Ica! Ja blir iallafall jätteinspirerad av ditt inlägg! Ivrig att skriva slutarbete, om ja sku ha ett!! Hejaheja! Bara ti börja skriva ner ideer och ett tips: formulera noggrant VAD du vill ta reda på- Ju mera bestämt du vet va du vill ha reda på, ju lättare är det sedan att samla material! O du kan alltid ringa om du behöver paus :D! Kämpekram!


ika
skrivet 2010-04-05 klockan 12:34:25

T A C K Eva! Va bra att du blev ivrig:D


Kristin
skrivet 2010-04-05 klockan 22:01:53

Toppenbra bra ex-jobb, kör hårt,jag håller på dig!! Kram!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar