This week.

skrivet 2010-04-26 klockan 16:48:28
Jag har då sovit 16 timmar i natt. Vad har man då för fel. Alla ni hypokondriker där ute kan ju ge lite förslag:D

Den här veckan blir nice. På onsdag är det Champions League semifinal andra mötet Barca-Inter. Nicke har lovat följa med mig till Santa Fé för att se den. Jej!

Sen är det Wappen på fredag. Jag och Julia tänker ta oss till den gamla hufvudstaden Åbo för att fira i studentmössor och dricka champange. Sweet.

Sen på söndag är det ju seriepremiär för BK-46 fotis i tvåan mot GrIFK. Jag såg inte en match ifjol, så kanske man sku börja nu.

Let the week begin.

Kommentarer



skrivet 2010-04-26 klockan 19:22:00

det kallas att du är livsnjutare ika!


ika
skrivet 2010-04-26 klockan 20:19:42

JAA! Det är vad jag är! Fint så:D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar