Typ bästa saften ever.

skrivet 2010-04-15 klockan 14:07:00

Jag är ett stort fan av cola-jaffa. Alltid när det finns möjlighet att ta läsk ur en automat blandar jag cola och fanta, blir så himla gott. Det ska vara nästan 50-50, lite mer cola än fanta då blir det perfekt:D

 

Nu är jag dock ingen läskedrycksfantast, men har varit grymt sugen på grandis cola-apelsin trip en längre tid. Den färdigblandade tetran är dock tok för dyr, så jag sökte ett alternativ. Då dök mehukatti upp som en räddare i nöden.

 

Jag tänkte att det här kan ju inte smaka bra. Men gissa vaaaad! Es war super! Jee jee, så nu ska jag dricka coola apelsin-cola mehukattiblandsaft heeela dagen.

Lite roligt att den marknadsförs med en rapparkatt med stereo, keps & bling bling.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar