Champions League.

skrivet 2010-04-29 klockan 10:47:03

Foto UEFA


Igår var jag med Nicke till Santa Fé för att se Barcelona ta emot Internazionale. När vi kom dit lite innan matchen var det bara folk i några av borden, så det var inga problem att få plats. Det kom sen mer folk längs med kvällen. Kim släppte in oss gratis också, tack för det:D

Matchen var helt usel. Spelare som fick ont hela tiden och så blev det rött kort för en interspelare för en hand i ansiktet och inga mål förräns Barca äntligen kunde få in ett i 84:de minuten. Hade Inter ens ett skott på mål? NEJ! De bara försvarade med en köttmur, så jäkla tråkigt. Okej effektivt, det funka ju, dom är vidare, men gud va tråkigt. Jag hade alltför höga förväntningar på den här matchen. Trodde Barca skulle göra massa läckra mål. Och Zlatan, vad hände?

Nej ho ho, men vi hade en underhållande gubbe framför oss. Vet int om han var irländare eller något annat, engelska pratade han och höll på och vifta och svor:D

Även om matchen var skit så var det en riktigt nice kväll. Ölen smaka wunderbar och Nicke hade en massa sluga saker att komma me. Han är inte så dum som han ser ut:D

Det är ändå lite okej att Inter är i Champions League final eftersom en av mina favvo spelare, Wesley Sneijder, spelar där.

P.S inte att förglömma, tack brudar för en trevlig kväll på Serendi.

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-04-29 klockan 15:32:14

Jag tänkt nu o... He he...Men jo, tack tack! :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar