Det var en bra fredag.

skrivet 2010-08-28 klockan 10:27:49

Igår var en mycket bättre dag efter horror torsdagen som bestod av hur mycket ilska och irritation som helst. Ush. Dock försov jag mig till jobbet igår. Det är skickligt när man börjar jobbet kl 14. Heh, nåväl, det var inte så farligt när Kristian var på plats. Fredag är alltid en bra dag. Folk är glada och man får önska trevligt veckoslut. Sen kom tre av mina beundrare in också under kvällen lopp. Det piggar ju upp:) Och de där två ED grl energidricka som jag drack under mina 8h gjorde sitt.

Skulle ju festa till det lite eller ja, jag skulle vara kusk sen efter jobbet, men tyckte folk var så slöa hos Frida på förfesten så jag for och mysa ist. Mycket bra val. Det finns ju inget härligare än att vakna upp brevid den sötaste.

Själv ser man ut som från nån skräckfilm. Min hud är helt åt helvetet. Beror det på det faktum att jag provat flera olika acneförebyggande serier på kort tid eller att hormonbalansen i min kropp är skit eller att jag jobbat sönder mig med skiftesarbete eller att jag äter dåligt eller använder fel/för mycket/för lite produkter. Eller ja, kanske en kombination av allt. Tur så finns det smink, även om det också är av ondo.

Strax Shell igen.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar