Karisnatten i pix.

skrivet 2010-08-03 klockan 17:50:09

Taggad till tuuusn.

 

Frida K & jag hos Julle på förfest.

 

Dit kom också Jilppa, Eva och Susse. +Annika och Sara.

 

Det var diskussioner och massage på programmet.

 

Sen blev det singstar.

 

Eva va i esse.

 

Vi traskade till Serendi via vackra pumpis. Eller ja, jag cykla.

 

I serendi var alla borden fyllda, så det blev filtar på gräset ist.

 

Anki uppträdde.

 

Julia och Frida K hade hemlisar.

 

Mucho skoj!

 

Och mer hemligheter.

 

Jag hade det fintfint!

 

Syster var ju me.

 

Fota snygga syster!

 

Runt vårt bord.

 

Jag fick bänksällskap av Robin. Jag helt klart påväg in i dimman;)

 

Vakio sisterpic innan vi drog till a8. Där va d fullt feelis!

Sen började ösregna och jag följde Frida K hem. Blev en kort kväll men jag hade roligt och fick tråmas i min 80cm säng. Tack & bock!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar