Nattttttttttdonare!

skrivet 2010-08-03 klockan 17:55:19
Har nu nattskiftet i tre dagar. En natt kvar! Tammifn. Alltså ni förstår int hur hårt vi jobbar på nätterna på Shell. Man har i princip inga pauser. Det man kan kalla paus är när man pratar mer än 1 min med en kund och vädret. Jag börja ju 22 och hade min första pisspaus kl 03. Galet! Gjorde så mycket mat igår att man trodde det var vakio lördagkväll. Va fn på en måndag!? Å int hann vi städa allt vi skulle heller å svetten bara rann på en. Fräscht. Tur så dona jag med Josse! Hon e bra!

OCH alla som pirrar om nå nattjobb kom ti Shell bara!

Kommentarer



Johan
skrivet 2010-08-06 klockan 15:48:08

Har du glömt nätterna på McD? ;)


ika
skrivet 2010-08-08 klockan 01:33:24

JO :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar