Söndagsfeelis.

skrivet 2010-08-08 klockan 13:20:43
Ooz, ska strax på jobb. Har mellanskiftet 15-20. Det är ett bra pass. Man hinner sova och så hinner man se en film på kvällen om man vill. Tyvärr är det svinhett idag. Luften står helt stilla och det är en god bit över 30 grader. SÅ ja vad är det då på shell om vi hade 38 igår. Jiisus.

Trodde jag inte skulle klara av jobbet igår, när det var så hett. Men det gick. Släppte mig sen på 3 pojkar som spela på spelautomaten innan jag skulle hem. De hade inte ID och så bad jag dem gå bakom den röda linjen, men dom var SÅ sega. Sen skulle den ena killen ta sin dricka som var en MadCroc energidricka. Ursäkta men vi säljer ju inte ens det. Hallå, sa att int får man ha egen dryck och mat in på en restaurang. Som svar får man att -Var står det!? What!? Det är ju en SÅ självklar sak! Jiiiisus. Sen gick jag in på damWC och härja lite med handduken som låg 50m på golvet. Hah. Tur att ingen såg mig :D

På fredag hade jag morgonskiftet men var aningen trött. For sen ti Serendi me brudarna, men åkte halv tolv till lite myspys. Sen på lördag blev det serendi igen efter jobbet och sen for vi till den nya MC klubben i gamla margarinfabriken. Heh. Sen var vi varvet till club 18 eftersom jag inte varit där, men det var rätt tomt och techno-stunden börja efter att vi dansat 1 låt. Blä. Så ett varv via mc klubben igen och sen hem. Tack och godnatt.

Det var min helg det!

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-08-08 klockan 16:06:34

Vi borde ha fari ti Fe, helt klart... :)


ika
skrivet 2010-08-08 klockan 19:14:31

Yep.


ika
skrivet 2010-08-09 klockan 14:18:06

gissa vem som hade varit på ettan.


Frida
skrivet 2010-08-10 klockan 13:09:19

Det e nu bara så att Ekenäs sku ha vari det ända rätta. :D Men nästa gång sen...



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar