Heja jag.

skrivet 2010-02-25 klockan 00:46:21
Flickan är inte lite sekasin (yr). Hade morgontur idag och fick sömn efter 2. Heh, det betydde cirkus 3 timmar sömn. Vaknade i tid iaf och jobbet gick förvånandsvärt snabbt. Sen gick jag ju då int och la mig för päiväunet (tupplur) efter jobbet utan vi va varve till Lojo med Robu bara för att:D

Sen måste jag bara ta en powernap.

Efter det blev det att skotta gården IGEN och efter det har jag sett på OS. Man hann redan bli förväntansfull i herrstafetten då Finland ledde efter första växlingen. Tammifn samma sak varje gång. Man får förhoppningar och sen krossas de kolossalt. Samma med kombinerat lagbacke stafetten. Och int gick det bra för Tanja heller.

Nu är det hockey damer och hockey herrar som kan lite få oss att behålla hedern.

Nu är då klockan 2 igen och hockeyn börjar 5. Hmm.. jag kommer ha tre nätter från och med idag, så jag borde "öva" på att vara vaken. Får se hur det går..

Sa jag att det är lite surt att det går så bra för Sverige.. nehepp, men nu gjorde jag det;)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar