A night at Shell.

skrivet 2010-01-24 klockan 16:21:35
Med rätt inställning och en halv kromosom för lite så funkar lördag natturer på shell hur bra som helst;) Haha, vi hade faktiskt kul med Josse igår. Vi såg till att vi matcha varandra (brillor med rediga skalmar & flätor) sen hade jag ännu Margareta på namnlappen och Josse knallröda naglar. Vi fnissa hysteriskt när vi stod brevid varandra och försökte få folk att förstå vår lilla show. Fn att jag inte tog med kameran. Detta borde ha förevigats!

Haha, ingen tror att jag är snart 28 men what the hell. Jag har så sjukt roligt! Man måste ju bjuda på sig själv eller ja mera göra narr av sig själv. Vi hade 40 mat vilket är hyfsat. Jag var mästerkocken. Josse lyckades bränna sig lite därav den där halva kromosomen, tur så syns det inte utåt iaf:D :D :D

Hann dock inte få allting gjort i tid, så hamna bli över en halvtimme. Pia var inte så munter när hon kom och böt av mig, men jag hoppas det var morgonhumöret och inte jag.

Ikväll nattur igen.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar