Kattskrället och jag.

skrivet 2010-01-23 klockan 18:08:50

Ninjas löptid skulle kunna ta slut NU!

Idag har det bara slappats i väntan på nattskiftet på shell. Jag ska jobba med Josefina så det ska bli nice! Vi funderar hårt hur vi ska göra det lite roligare..typ nå tema eller så. Jag menar skulle det inte vara festligt!

Såg handbollsherrarna spela landslagsmatch i Linz via nätet (bra service). De vann! Yay, bra jobbat.

Igår var det taco-kväll hos Julia med gänget. Såg Lottas gravidmage för första gången. Shit pommes. Sen kände jag lite på den (så som en massa okända kvinnor också lär göra, hui) det var lite skumt måste jag medge. Lycka till Lotta&Macke.

Sen spela vi spel och jag och Julia tog hem absolut överens med minsta marginal, yay! Men sen sket det sig i alias. Jag måste nog få lite valium innan nästa gång vi spelar. Shacki blir ju döva med mindre:D Sorry.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar