Red sea riviera.

skrivet 2010-01-02 klockan 19:26:31

Hittade en bar med wireless internet, så kan uppdatera min kära blogg. Hörde att ni har det lite kallt där uppe i norr. Här är det varmt och skönt kan jag meddela. Vi har legat på stranden i dagarna två och ätit god mat på kvällarna. På nyåret var vi på buffét i ett jättetält som vårt hotell hade fixat. Vi fick sitta med polackerna, heh, fråga inte varför:D

 

Vi har ännu inte planerat desto mera, bara att vi vill till Luxor och Cairo en dag var. Sen finns det hur mycket annat som helst att göra. Så som ökenutfärd, båtutfärd m.m. Vi sover mycket och bara njuter däremellan:D Lokala ölen Stella sjunker bra;)

 

Vi har fått en massa nya kompisar så som Aly, Alex och Mohammed. De bara älskar oss;)

 

ps. ingen diarré ännu:D

Kommentarer



skrivet 2010-01-03 klockan 18:00:49

åh det ser varmt och gott ut :) ha det så fortsatt bra på resan!! kram



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar