Midsommarkavalkad.

skrivet 2010-07-02 klockan 13:23:37

Freys inköpslista får börja bildspelet. Gotta love.

 

På fredagen var det en massa slappas & vinpimplande på stugan som stod på schema.

 

Jag var jätteglad. Vi var inte så många, storebror med fästmö samt vänner, jag & syrran.

 

Rockie fick vara med sin mamma. De gosade i solen. Efter en hel del politiska diskussioner, fotboll och mat blev det bastu och ett dopp i havet.

 

Lördagen var fin.

 

Rockie var och simma lite i det kalla vattnet medan Rocky simmade lite mer.

 

De hade roligt tillsammans.

 

Rocky hade kommit med matte Frida och Nicke. Bara glada miner! :D

 

Nicke filosoferade lite på grannens sten.

 

Sen var det grilldax igen. Nami.


Fast det gick vääldigt slow. Vet int om det var fel på grillen eller gillmästaren?


På söndag efter jobbet, fixade jag till mig lite och drog till Ekenäs.

 

Sällskap hade jag av Frida. Vi satt först på Baywatch och sen tog vi en glass.

 

Vi hade sällskap en söt fågel.

 

Och en mindre trevlig fågel.

 

Ekenäs at it's best.

 

Romantisk solnedgång.

 

Perfekt avslutning på midsommarhelgen.

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-07-02 klockan 14:01:28

Iiiiikaaaaa! Va det där straffe för bilden på dig på min blogg, eller?? äta glass bilder e förbjudna att publiceras, om dom int e lyckade så som din va... :D



Men hej, det va rikit trevlig midsommar, så tack för det. :)


ika
skrivet 2010-07-02 klockan 14:04:46

Självklart! Du kan lita på mig:D :D :D


Frida
skrivet 2010-07-02 klockan 14:19:25

Tack, Ika... :)


ika
skrivet 2010-07-02 klockan 14:19:41

Okej, jag va nu snäll och tog bort din monkey-pic.


skrivet 2010-07-02 klockan 14:44:31

veckans blogg igen på bloggen, anmäl dig eller din vän , så har du chansen att vinna en intevju på bloggen :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar