Svettmonster.

skrivet 2010-07-15 klockan 15:07:49

Hemkommen från jobb. Svettigt värre igen, känns som man kissat på sig konstant. Inte farligt fräsht. Efter jobbet förde jag tillbaka kryckorna till HVC och köpte mer voltaren gel från apoteket. Hmm. Nå det går.

 

Igår va vi på shopping i Sello. Jag skulle bara titta lite.. Nåjaa, kommer hem med 5 kassar och par hundra euro fattigare, men pengar ramla in på kontot idag, så inte SÅ farligt. Men ja, jag överkonsumerar och det är jag kanske inte så glad över. Vill ju hellre resa för pengarna! Måste ta mig i kragen och planera en trip snart. Jag vet ju hur bra det är för mig!

 

Skulle ju ha köpt ett par shorts till jobbet. Enfärgade svarta inte för korta! Nå så länge jag har bandage kan jag kanske ändå inte ha shorts, men det sku nog va skönt om det fortsätter såhär!

 

Ska hoppa i duschen nu och sen fota lite av de nya plaggen så ni får se. Later!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar