Värdelös.

skrivet 2010-07-13 klockan 14:09:12

Hej, jag har ju blivit helt värdelös på att blogga. Sorry alla, men det betyder ju att jag eventuellt har ett liv, fniss. Eller ja, kanske inte så mycket mer än vanligt;)

 

Gårdagens korta mellantur blev tillsist 10,5 h i över 30°C värme. Not nice. Jag var så sönder! Och knäet mådde int så farligt bra. Ska iaf vara ledig nu till torsdag. Då blir det morgontur. Sen har har jag fredag morgon, sen kväll, kväll, kväll.

 

Helgen var nice. Fredag lyssnade vi på Anki på Serendi. Hon var fantastisk som vanligt! Har några videos så ni också får höra, ska bara ladda upp den på tuben. +bilder. Sen var det beach-häng hela lördagen i Backgränd och efter det en tur till Hangö och Tivoli. Jag kan nästan lova att jag var en av de gladaste & lyckligaste den kvällen. Jag är bara så himla glad och hoppas hårt på att det här ska bli sjuktbra i fortsättningen.

 

Söndag beach-häng igen och sen fortbollsVMfinal på kvällen i mysigt sällskap. Spanien vann helt rättvist, men lite väl målfattig match kan man tycka. Jag hejade ju på Holland eftersom Wesley Sneijder är en av mina favoritspelare. Oranje! :D

Kommentarer



Swoosh
skrivet 2010-07-21 klockan 12:42:40

ahaa... en till som förstår sig på att holland e bäst :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar