Friday I'm in.

skrivet 2010-06-04 klockan 08:37:04

Så var det fredag igen. Vart tog den här veckan vägen kan man undra. Idag blir det att klippa gräsmattan här på Matsgatan, fara in till Helsingfors och sen avsluta kvällen med ett par kalla på Serendi med gänget. När ska man hinna med något slutarbete!?

Och här emellan så ska jag på länk och stretcha typ en halvtimme för att mina ben ska vara normala till helgen. Var ju på bodypump igår med BK-damer och herrar. Shit pommes vad det brände i musklerna. Nu känns det nog, speciellt i rumpan:D Men skitbra träning var det! Hade nog inte överdrivet med vikter på stången, bra det.

I helgen blir det kvällskiftet på jobbet både lördag och söndag. En visit till Ekenäs lördagkväll ska klämmas in också. Grattis till alla som tar studenten! Hipp hipp!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar