Hej, det är fredag!

skrivet 2010-06-18 klockan 09:18:14
Jess, nu är det fredag! Ska hinna med hundra saker innan jag ska hämta Kristin från flygfältet, sen blir det fredagsfeelis och så åker vi till skären och badar bastu och dricker en kall.

Imorgon är det popkalaset och det har lovats riktigt uselt väder. Blaj. Men vi ska vara tappra och gå iaf. Sen får man se vart det slutar. Matsgatan kommer förvandlas till värsta vandrarhemmet med massa övernattare. Men vad ska man ha på sig så man inte blir kall och pirrig. Regnjacka och stövlar eller? :D

Tyvärr åker Kristin igen på söndag eftermiddag, så kör henne tillbaka och sen kanske det blir att hälsa på pappa på sjukhuset.

Sen är jag ledig mån och tis. Natturer ons och tor och sen är det MIDSOMMAR! :D och jag är ledig. Jej!

Kommentarer



Hansson
skrivet 2010-06-18 klockan 16:33:34

I helgen händer det om det händer ;)

Hoppas du får det kanon i helgen :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar