Poopkalaset.

skrivet 2010-06-22 klockan 19:30:57
Popkalaset ja, det regnade bort, så det blev poopkalaset. Fn va tråkigt. Förväntningarna var uppskruvade till max. Vi for dit redan till lite efter 14 för att se Anki och Fallmost. Anki var strålande som vanligt, men spelningen led av tekniska problem.

Sen blev det lite alkoholhaltigt på terassen. Jag, Frida K och Kristin var med lite i radio vega och berättade popkalasminnen.

Sen blev vi blöta och hungriga och begav oss till Santa Fé för lite mat och efter det splittrades gänget:( Jag och Kristin såg Takida, Erik Grönwall och Patrick Isaksson innan vi åkte hem medan de andra gjorde ett tappert försök till att fortsätta kvällen på alban.

Uppträdanden var jättebra, men blev lite väl lång dag på fötterna, så benen var möra och frisyren var platt.

Några bilder lyckades jag ta utan att dränka kameran.

Fler bilder på FB.

Kommentarer



skrivet 2010-06-24 klockan 16:42:02

vill ha din skarf!!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar