Trip.

skrivet 2010-06-01 klockan 16:58:25
Oj, en lite trip till Skottland i början av juni kanske.

Avfärd tors 10 juni från Tammerfors och hemfärd tis 15 juni, endast 76 euro tur och retur med ryanair. Tanken är att ta bussen till Glasgow (kostar inte mycket) och se Snow Patrol lördag den 12te på Bellahouston Park. Biljetter för 60 euro.

Vem är med?

UPDATE: vad råddig jag är. Var hela tiden inne på juli, även om jag skrivit juni, men iaf fn. Det gick ju inte! Är ju schemalagd till 13de och så är ju Hansson påväg på besök. Bra där jag. Och Snow Patrol har inte planerat nå mer spelningar i år. Dumt.

Kommentarer



skrivet 2010-06-01 klockan 20:35:59

Låter sjukt gött! Skulle det inte ligga så jättenära min egen resa så skulle jag komma med faktiskt. Har velat se dom länge.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar