4de kvartsfinalen!

skrivet 2010-03-26 klockan 14:58:34
Jag tänkte ta bilen till Myrbacka och se Atlas mot Bk-46. Häng på!

UPDATE:
Jag fick Frida med mig och vi skurra iväg med skodan. Vi var där i supergod tid fastän jag kört till Urheilupuisto först. Jag trodde nämligen att matchen börja 19 men det var 19.30. Hoho, det var en så spännande match. BK-46 hade alla chanser att vinna, men Atlas var starkare och spelade mer som ett lag.

Det var nice att sitta i publiken där feelisen var på topp. Mathias satt å prata nonsens i en megafon, fniss. Sen håka vi i andra halvleken att en brud brevid Frida hejade på Fredrik Udd. WTF!? I bk-publiken. Visst pojken är väl från Svartå, men int hejar man på Atlas när man sitter i bk-gänget. Jag fick spel. På riktigt. Hur är man funtad. Varför sku man ens vilja sitta i fel publik? Trötter kärring, ursäkta språket.

Jag hann bra sen till jobbet även om Hannu lovat bli över om det behövdes.

Kommentarer



Hansson
skrivet 2010-03-27 klockan 00:23:18

Fick tyvärr förhinder ;)

Du kan du spela 18-20 juni? Beachhandboll då :) Och party med laget :) I år blir det sol också :) Laget är anmält!


ika
skrivet 2010-03-27 klockan 16:36:58

Hansson: jag är så sönder i knäna så jag kan nog inte spela, men ska se om jag kanske kan vara med iaf. Party säger jag ju inte nej till;)


Minna
skrivet 2010-03-28 klockan 19:59:42

Jag kan ju säga att jag satt i Atlas publiken och hejade på BK, så i princip är situationen 1-1.


Hansson
skrivet 2010-03-28 klockan 20:29:47

Ja men om du inte kan spela kan du nog vara med som support, som i fjol på söndagen ;) Haha... Men oavsett vore det väldigt skoj om du kunde komma hit till dess :) Och till sommaren så är knäna säkert hela igen ;)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar