Dagens outfit.

skrivet 2010-03-13 klockan 19:59:17

Nattjobbet gick bra, det var rätt lungt för att vara fredag natt, så det var skönt. Roligt när Sandra, Acke & Julle tittade in. Så sällan någon av mina vänner hälsar på. Jag menar såna vänner som jag liksom inte blivit bekant med på Shell:D

 

Idag har det varit handboll för hela slanten, både damerna och herrarna spelade mot HIFK idag. Sen såg vi ännu lite av en A-pojksmatch. Så man ha spendera dryga 3h i sisu arena:D Passade på att klä "upp" mig lite, så har en outfit bild, heh. Frey ha fota. Tack.

 

Nu mat och sen drar man till Shell igen. Wihoo! Ska skriva ihop 7 random fakta om mig själv också, då Nina skickade utmaningen vidare till mig. Vad ska man riktigt koka ihop:D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar