Debatt på nätet.

skrivet 2010-03-04 klockan 08:56:30
Frida var ju som sagt i radion igår och nu finns det en artikel över det hon sagt. Läs här. Det bästa är ändå kommentarerna. Gotta love!

T.ex. dessa två ljushuvuden.

Det bästa är ju det latinska uttrycket! Haha, O tempora, o mores betyder o tider, o seder och beklagar sedernas förfall. Fniss. Tur så finns det folk som har lite vett i skallen.

Sen fattar jag inte vad Karisekonomen har emot Frida. Jag menar hon har varit på sin position i 1 år och han drar upp saker från 5 år tillbaka. Dessutom om man lyssnar till radioinslaget så säger hon att det är illa ifall nämndens beslut inte går igenom i stadstyrelsen då alla alternativ har uttretts och det behövs ett nytt daghem så kan man ifrågasätta varför det alls ska finnas en nämnd.

Jag var nu tvungen att också kommentera. God damn! :D

Kommentarer



skrivet 2010-03-04 klockan 09:51:54

Anonyma inlägg kan kytta sig i röven. Hatar sånt där bullshit utan namn under.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar