Sova sig.

skrivet 2010-03-02 klockan 20:23:12

Ikväll kommer nog John Blund. Jag är redan så sönder, men tvingar mig själv lite mer vakentid, så det ska bli riktigt gött att sova sen. HELLO NATTSÖMN!

 

Jag böt min morgontur till kväll, då Hannu frågade. Det passade ju bra, så slipper jag få panik över att vakna i tid. Har redan tillräckligt med mardrömmar om Shell.

 

Här senast var det att min nästintill tomma arbetslista hade fyllts med en massa turer utan min vetskap. Det var hemskt. Och förut drömde jag om en kund som kom in med en rabattkupong som jag inte visste om och det handlade om stora summor pengar och jag fick int tag på någon av cheferna och kön bara växte så den gick ut ur butiken. Det var hemskt.

 

Kanske dags att sluta? :D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar