Helgen.

skrivet 2010-05-02 klockan 22:59:57

Årets valborg firades i Åbo på vårdberget tillsammans med Julia, Rockie, Frida, Toffe, Sara, Kalle och Nicke. Efter hattpåsättningen och lite mingel begav vi oss till Fridas för att umgås. Blev en kort kväll för mig då jag blev väldigt trött där efter 23. Skyller på skumppan:D

 

Nästa dag var det först pizza till morgonmål och sen picknick på vårdberget. Vi inhandlade lite smått och gott från r-kiosken och begav oss upp till en gräsplätt. Vädret var helt på vår sida hela tiden med sol. Litet kall vind, men inget att pirra över.

 

Sen tog jag och Julia sexans tåg till Karis och bestämde oss för att fortsätta firandet med en kväll på Santa Fé. Med oss fick vi Nicke M och Frida K. Lonkeron sjönk nog väldigt långsamt, men blev ändå en helkväll med ett stop i Shell innan man kom hem.

 

Längtar som fn till sommaren och uteserveringssäsongen!

Tack Frida i Åbo och tack Julia för att du körde i lördags.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar