Hinner int.

skrivet 2010-05-09 klockan 01:31:15

Hej, har inte riktigt hunnit blogga. Måste kasta upp ett inlägg nu kl 02:30 innan jag går och lägger mig för kommer ha fullt upp imorgon. Ska hinna köpa blomma åt mamma innan det är dags för jobb från 12 framåt. Sen är det A-pojksfinal i sisu-arena kl 18:00.

Idag var det lite krapula efter gårdagens rojvas på Santa Fé. Det var tydligen väldigt starka drinkar:D Jag och Nicke var iaf i skicket, men roligt var det!

Idag har jag sett på handboll i sisu-arena, varit på kaffe med Sofia och sen hängt hos Julle och sett Finland förlora i ishockey mot Danmark, WTF! Det känns ju lite hopplöst. Nåväl, de hinner väl karpa upp sig ännu.

Har inte riktigt vant mig vid min nya frisyr ännu, men det börjar ta sig. Rufs is the thing:D

Kommentarer



Frida (int din syster)
skrivet 2010-05-09 klockan 12:16:32

Det va ni faktist. Skratta ännu ida på morgon åt att du faktist skratta åt ALLT man sa när vi va i shell. :)


kristin
skrivet 2010-05-09 klockan 13:50:06

snygga frais!! Jag klippte mig i fredags också, men inget extraordinärt... men det var så skönt att få fräscha toppar! Kram!


ika
skrivet 2010-05-10 klockan 12:26:22

Frida: nå ja e ju allmänt lättroad också, så hur blir det inte med lite promille;)



Kristin: Tack, missade dig på msn. Bättre med meddelande på FB :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar