Ny hårfärg.

skrivet 2010-05-27 klockan 13:05:20
Har tydligen lite ny-tema här på bloggen för tillfället. Jag har nu också ny hårfärg, MEN den är pissgul, så det blir en visit till Säpö för att köpa lite ny färg, så det kanske skulle bli en gnutta naturligt. Förstår inte varför silvertoningen vägrade funka igår. Beställde ju flaskan tom från England. Nåväl, det är ju inte som om jag inte haft pissgult hår förut och tagit mig ur situationen. Om en vecka är allt fint, men fram tills dess får ni väl peka och skratta lite:D Bjuder på den.

Efter avfärgning var man en lysande knopp.

 

Efter silvertoningen kunde man skönja en liten skillnad men inte en tillräcklig sådan. Blä.

Och ja, det var meningen att det skulle bli JÄTTEljust ifall det var nån som trodde jag fatalt misslyckats:D Tänk er lite Robyn. Hon är fn snygg!

 

UPDATE. Satte i askblond och nu är det inte gult iaf. Thank god.

Kommentarer



skrivet 2010-05-27 klockan 14:53:05

been there done that... det är bara slänga i en omgång till så försvinner det gula. eller köp silverschampo från matrix so silver heter det så låt det sitta i typ 10 minuter! kram kram kram


ika
skrivet 2010-05-27 klockan 16:08:27

Tack för tipset Johny! Du hade nog alltid din blonda kalufs i skick:D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar