Borlänge baby!

skrivet 2010-09-03 klockan 20:06:47
Nu är vi här på Scandic hotell i Borlänge. Resan över med båten gick okej, fick inte farligt mycket sovet. Nice med frukostbuffét imorse, men sen måste vi vänta på hyrbilarna till 9. Jag körde den ena mini-bussen och Hinken den andra. Jag fick köra först eftersom jag hittar vägen. Bra gick det! Lite sen med att svänga in mot Oslo-Enköping i ett skede, men annars huuuur bra som helst. Och sen att jag inte märkte att det fanns 6 växlar behöver vi inte nämna, hehe :D Nå bra att det finns uppmärksamma brudar i bilen :D

Vi har nyss spelat en träningsmatch mot Borlänge HK. Det gick väl sådär. Helt okej. Lite ovant med domarlinjen som tillåter betydligt hårdare spel här än i Finland. Jag spelade inte. Dumt att gå och ha mer sönder knä nu innan säsongen. Det gäller att träna upp det så kanske de har nytta av mig ännu i år :D Motiverad blir man här iaf!

Men guuuuud va roligt det är att återse gamla bekanta och Maserhallen och Borlänge! Hann ett varv via McD också och krama om Johan och Johanna. Lite shopping på kupan och nu Sverige-Ungern fotboll på tv!

Imorgon börjar turneringen!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar