Gårdagen.

skrivet 2010-09-25 klockan 15:20:37
Det blev nästan en helkväll på Fé igår. Vi var där ultratidigt typ 22-tiden och lyckades hänga kvar till lite efter 2. Fé utmärkte sig med besök av folk av alla det slag. Vi undrar lite när det blivit okej att visa halva BH:n, slicka på varandra och vara osmakliga på dansgolvet. Gamla tjocka femtiåringar som bumpa rumpa, haha. Inte för att tala om bruden som typ stukat foten och hasade omkring med den i ett ämbar med is. Liiite desperat kan man tycka. Herrigud är man skadad så far no hem eller sit no stilla åtminstone.

Simon, Sebbes lillebror, var ut också. Han har nyss blivit 18 och vuxit förbi mig. Nåå. Så söööt. Han sku till affes idag, hehe. Det skulle också den snyggaste karn på plats, som visade sig vara en fredsbevarare 25-åring stationerad på Dragsvik för tillfället. Frida K lyckades lite småprata med honom. Nice! Han och hans bord hade utsett henne till kvällens snyggaste eller nåt sånt. Inte illa! :D

Sen var min chef ute på lite galej och min kollega Sandra, som minst sagt såg i kors. Haha. Nätt.

Fick helt mycket dansas, men tammifan int kan man kalla sig DJ om man spelar samma låt 3ggr på en kväll och dessutom gör det med alla 10 låtar som finns på spotifys toplist. Ush. Och inte kunde han spela natteravn heller. Han sa, joo den kommer snart. MEN han hade ju den inte. Säg det då! Arrgh. Dåligt.

Så mycket var bra, men tyvärr mycket dåligt som drar ner betyget. Synd men sant.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar