V.slutet.

skrivet 2010-09-20 klockan 11:00:30
Oj oj, helgen ha flugit förbi. På fredag var jag på kvällsskiftet och Janica övade in sig efter mammaledigheten så det var riktigt roligt pass. Dt är nog lättare att jobba med sällskap:) Efter jobbet var det snabbt hem, snabbt i duschen, smink och lonkero. Syrran var i byn, så vi begav oss till a8 för uus lauantai och redrama. Det blev direkt en shot och så var partyt igång. Det var riktigt bra stämning och HAN var där. Slutade med att jag gick hem med sällskap. Jahapp.

Sen på lördag var det handbollsmatch med damerna i Åbo. Jag var kusk:) Vi vann! Jej! Sen hem, dusch, smink, lonkero och iväg på oktoberfest. Där var tyvärr svinkallt. Jag hade verkligen inte rätt kläder på mig. Brr. Sen for vi till Serendi för att värma oss lite. Sen konstatera jag att jag nog inte var i skick för ännu en festkväll, så blev myspys ist. Inte mig emot.

Söndagen gick i sovandes och mysandes tecken med paus för lite handbollsträning. Och jag fick karelska piroger med äggsmör. Rrrriktigt härlig söndag alltså.

Nu är jag förhoppningvis ledig fram till fredag, då det blir morgontur. Den här veckan ska det tas itu med det ena och det andra. +handbollsträning. Jej! Man blir ju lyckligare med mindre.

Mer kärlek till folket♥

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-09-20 klockan 16:04:01

Det e så rrroligt att du får mysa igen... :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar