Mitt veckoslut.

skrivet 2011-04-11 klockan 08:41:44
Jag har ett händelserikt veckoslut bakom mig. I fredags var det första bronsmatchen av två i sisu-arena. Den gick helt skit. Jobbigt. Den andra matchen är idag i Sjundeå. Verkligen jobbigt läge.


Sen var vi på 50-års fest i Nordsjö på lördag. Det var min faster Lisse som fyllde år. Det var roligt. Sami fick träffa en del av min släkt. Det var maskerad-tema. Jag och Sami var hovnarr. Vi fick låna kläder från vnur teatergarderob.

Vi var hemma innan tolv så det blev en fortsättning på affes. Jag var way over medelåldern på övrevåningen & kände fasktiskt mig gammal. Inte så roligt, men det var kiva att dansa iaf. Längesen man gjort det ju.

Hela söndagen gick till soffhäng och krapula.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar