Sweet sunday.

skrivet 2011-04-03 klockan 13:07:28
Vitsi den här veckan var nog intensiver. Jobba massa på Shell, göra annonser och banners på kvällarna och sen ännu semifinaler i handboll där emellan. Nu mattas det av lite. Sista spurten i riksdagvalskampanjen och inte så mycket jobb på Shell. Och två matcher kvar på säsongen. Bronsmatcherna mot Sjundeå.

Borde nog skaffa en såndärn mini-anteckningsbok som alla kreatörer har så man kunde skriva ner alla brillianta idéer man har. T.ex. hade jag tänkt blogga om det facto att de top trion i miss Finland tävlingen inte hade varit i Sverige och de är typ 20 år gamla. What's up with that?
Sen om alla mina snärtiga kunder på Shell som ibland har det mest mystiska beteende. Och såklart lite om det kristiska läget i världen iom Libyen och Japan.

Men ja, ist blir det lite musik, lite dagens katt och sådär. Lite lame. Ska skärpa mig.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar