Happy!

skrivet 2011-08-15 klockan 15:31:00
HALLO.
hej, vitsi tiden flyger iväg. Den här helgen har jag inte gjort något speciellt. Var SÅ död efter allt jobb i veckan. Lördagen var Sami & jag och äta till knäppen med syrran och efter det blev det vin och singstar i Pojo. Jag vann nästan alla sånger. Sami var lite knäckt;)
och igår var dt sovmorgon & brunch och fotismatch och film. Matchen var helt suverän. BK vann med 4-0. Wihuu!

+
Jag fick efterlängtad lön så jag inte ligger på minus längre

Sami och jag är kärare än någonsin förr.

Jag har ett superjobb på lut.

& Heleen kommer till Finland på söndag!
Dessutom klassträff med gymnasieklassen på lördag.

Kommentarer



Frida
skrivet 2011-08-16 klockan 13:38:03

Va roligt att allt går bra!! :)


ika
skrivet 2011-08-16 klockan 13:50:01

Jepp :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar