Energi-dimp.

skrivet 2011-02-23 klockan 16:23:08
Men vitsi vilken energi-dimp jag fick idag. Har inte gjort något vettigt. Det här med 4 morgonturer i rad har gjort sitt helt klart. Bra med jobb dock. Tackar och tar emot. Fick ett förslag till förbättrade rutiner igenom också. Bra jag. Har ju dock inte blivit mycket bloggat när jag jobbat, tyvärr, men men man kan inte få allt.

Har ingen lust att fara på handbollsträning heller. Det som alltid brukar pigga upp mig. Detta beror ju självklart på att jag känner att jag inte gör någon nytta i laget. Ush, vilken omotiverande känsla. Jag får inte ut något av det jag kan och blir inte bättre. Grundserien är snart slut. Två matcher kvar. Sen fortsätter det med några matcher till beroende på hur det går för oss. Jag har spelat 10 min den här säsongen, främst pga av mitt knä och för att tränaren inte kan lita på att mitt knä håller, men jag får inte chansen heller. Vet inte om jag bara ska sluta och sätta mig i operationskön eller hålla ut.

Nåja, skadar inte att röra på sig.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar