Det senaste.

skrivet 2011-07-28 klockan 07:20:33

Går så himla segt just nu. Får lite panik över att sommaren snart är slut. Så mycket som jag tänkt göra som jag inte gjort. Nu blev det massa jobb också, känns bra att kunna ställa upp och hjälpa till när det behövs, men det måste vara med måtta annars blir jag helt slut. Vart har min energi tagit vägen?

 

Nå man gör lite i taget. Igår klippte jag gräsmattan, sandpapprade syrrans rum (spacklat 190 st hål i väggarna) och fick hjälp av Sami och Frey att bära ner garderober till källaren som sen ändå inte rymdes där. Haha!

 

Blir en hektisk helg.

Fredagen börjar med tandläkarbesök, sen blir det volley på ängen i regnet. Jag kommer inte festa på Karisnatten då jag fick morgontur på lördag. Buu:/ men kan ju skjutsa runt lite folk ifall det behövs.

 

Lördagen fortsätter sen med Faces där jag är VIP (thanks Sis). Därifrån är det gångavstånd hem till Sami, så det passar ju finfint.

 

På söndagen är det sen kalas i Vanda. Mammas guddotter Anniina fyller år. Ett varv via Ikea före så start cirkus 11. Huh! Nåväl, börjar man tidigt kan man sluta lite tidigare;)

 

Sen morgontur på måndag igen. Och Sami reser till Lappland för en vecka. Så då blir jag fiskeänka. Har laddat veckan med massa jobb, med hopp om att få vara ledig 3 sista veckorna i augusti. Det roliga är ju att jag får ju vara ledig när jag vill, men ni vet. Har svårt att säga nej ifall jag behövs. Har på det viset satt mig i en lite dålig situation, men sen igen så behöver jag ju pengarna.

 

PS. Sami har angry birds på sin nya mobil. Huuur roligt är inte det! Spelar alltid slut hans akku på kvällarna;) DS.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar