Serendikalas.

skrivet 2011-07-11 klockan 15:39:25

Alla Karisbors favoritcafé Serendi hade kalasi fredags. Vi var där! Aldrig har det varit så mycke folk på Serendipity. Det var tävlingar och grillmat. Vi drack oss småmurriga och när uteserveringen stängde for vi vidare till Ekenäs och Santa Fé. Där var det ett bra band, men tröttheten tog lite emot. Hem igen, men först ett nattdopp i Svedja innan det var sängdags. Behöver jag nämna att vi sov hela lördagen, jag och Sami. Vi är hopplösa;)

 

Lite bilder:

Julia och Frida K.

 

Jag hade solhatten på & en ny vit klänning. Det var cp-varmt.

 

Sami kom också:)

 

Mycke dricka och lite tilltugg.

 

Schacki blev lite berusade och pissade i kors.

Kommentarer



Frida
skrivet 2011-07-13 klockan 10:10:18

O nätta bilder, eller sen int... Huh huh... Men roligt had vi ju nog. :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar