Foo Fighters.

skrivet 2011-06-28 klockan 09:05:25

Åhh, så jag hade sett framemot att se Foo Fighters spela. Har lyssnat på dem SÅÅÅ länge. Mer sporadiskt på äldre dagar men massor förritiden. Dave Grohl var ju helt bananas. De levererade verkligen! Spelningen slutade alltför abrupt dock även om den var superlång, över 2 timmar tror jag. Och vilket härligt väder sommarhelsingfors bjöd på! Jag och syrran köpte tour-t-hirts, jee.

 

Spellistan

1. Bridge Burning
2. Rope
3. The Pretender
4. My Hero
5. Learn to Fly
6. White Limo
7. Arlandria
8. Breakout
9. Cold Day in the Sun
10. Long Road to Ruin
11. Stacked Actors
12. Walk
13. Monkey Wrench
14. Let It Die
15. Generator
16. Wheels
17. Times Like These
18. Young Man Blues
19. This is a Call
20. All My Life
21. Skin and Bones
22. Best of You
23. Tie Your Mother Down
24. Everlong

Kärlek.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar