Gah!

skrivet 2011-03-09 klockan 16:35:49
Här har man våndats precis hela dagen. Sökt hjälp på nätet, i Karis Telefon & Expert och bekanta på FB. Svaret är en liten futtig kod *#7370# som man ska slå in i standby på telefonen likt ett telefonnummer. Det är en soft reset my friends. Jag hade 3 sabla filer som vägrade försvinna på N96:an. Har äntligen sålt den och skall skicka iväg den och så ligger dom där och pinar ihjäl mig!!!
Gah.

Nu känner man sig som en idiot och ett geni samtidigt. Det tog så länge, men jag kom fram till lösningen själv via internet. Ska man skratta eller gråta.

Kommentarer



Fredrika
skrivet 2011-03-09 klockan 19:11:27

Bravo Iki!


skrivet 2011-03-09 klockan 22:57:58

Vad hade man gjort utan Google i såna där situationer? ;)



sv: Finns det? Det hade jag ingen aning om. Kan ju förvisso bero på att Aleksi 13 ligger långt över min budget, och att jag gått in där typ tre gånger bara. :P Och Stockmann finns inte i Vasa. Men alltid lär man sig någonting nytt! :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar