Hipp, hipp, hurraa!

skrivet 2011-03-15 klockan 10:42:07

 

 

På min födelsedag skrev Frida ett helt fantastiskt blogginlägg tillägnat mig. Jag kan ju inte vara sämre, även om mina skrivarfärdigheter inte alls är i klass med hennes.

 

Vår mor brukar säga att Frida är lagd åt texthållet medan jag är mer bild. Kan hålla med till en viss del, men tycker min syster är mycket kreativ och utvecklade hon sin konstnärliga sida mer skulle hon kunna skapa fantastiska alster.

 

Jag har heller aldrig varit dålig på att skriva och övade rättstavning mycket nitiskt i skolan. Det som jag dock inte sysslar med är att läsa böcker, men jag läser mycket övrigt i textform. Frida däremot har alltid varit en bokmal.

 

Summa summarum kan man säga att vi kompletterar varandra på ett utmärkt sätt. Och är det inte det systrar gör i en familj.

 

Jag brukar alltid skämtsamt säga att jag gjort Frida till den hon är, men det är helt enkelt omöjligt! Hon är definitivt sin egen. Hon har en mycket stark vilja och personlighet och jag beundrar hennes beslutsamhet och engagemang. Inte minst när det kommer till politiken.

 

Min lillasyster är inte så liten längre:) Puss & kram och hoppas du får en superdag Piids.

Kommentarer



kristin
skrivet 2011-03-16 klockan 05:46:43

Ika ika! Junkyard söker en webbinriktad grafisk designer! Match mases in heaven? I Trollhättan, men shit vad kul jobb, sök! Metrojobb.se Kramar


Fredrika
skrivet 2011-03-16 klockan 13:37:26

Nej nej Kristin - int kan Ika fara till Sverige! ;)



Tack Iki - nu fick du mig att gråta här på jobbet! =P

Vi hörs senast imorgon, kram å tack, det var fint och helt rättstavat skrivet.


ika
skrivet 2011-03-17 klockan 11:14:42

Lite mitt drömjobb det där på junkyard!! men in Trollhättan, noo. Men tack för tipset Kristin. Nice att du håller utkik för mig:D



Frida jag tycker vi ska ha lite möbelrestaurering & sånt i sommar. Rrroligt!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar