Slutspelat.

skrivet 2011-03-10 klockan 13:33:16
Sade upp min handbollsförsäkring och därmed licens igår också. Får på så sätt litet pengar tillbaka som jag kan göra annat för. Så nu var det slutspelat för mig. Blev hela 10 min på planen i år. Grymt besviken är jag. Och det har gråtits många tårar.

Nästa väntar operation. Funderar på att fara till Lojo för det, eftersom jag bara hört dåligt om Ekenäs, tyvärr. Det enda som det hänger på är såklart finskan och att det är litet längre reissu dit.

Sen måste jag väl fixa något sorts vårdstöd från Kela, då jag inte kan jobba på ett par månader. Dumt att belasta min mor ekonomiskt för det. Får se hurdant papperskrig det blir, då jag är nolltimmar anställd och typ studerande.

Kommentarer



Kristin H
skrivet 2011-03-14 klockan 23:14:47

Usch, tråkigt, men tänk vad skönt om du kunde få ett helt knä snart igen... har funderat på hur länge du sku vänta..

Lycka till med operationen, KRAM!




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar