Springtime.

skrivet 2011-05-10 klockan 15:24:49
Åh vad härligt det är med vår. Man får en massa ny energi. Tyvärr är jag lite för allergisk för att njuta fullt ut, men ska inte gnälla över det. Tar mina mediciner och försöker inte klappa alla hundar jag ser.

I söndags var det morsdag. Jag och storbrorsan åkte med mamma till skären på talko. Jiisus, vad vi krattade och höll på. Strålande väder var det iaf. Brukar ju gratulera min mor till att hon födde mig och inget undantag i år.

 

Eftersom jag har världens snällaste mamma så fick jag ett par nya löparskor. Har testat dem nu två gånger och de funkar fint. Sågspånsbanan är nu öppen så det är bara att ta sig en runda. Litet väl varma är de dock.


Och hur kul är det inte med ishockey VM. Speciellt när det går bra för Finland. Jej!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar