Beröm.

skrivet 2011-10-28 klockan 15:28:18
Idag fick jag feedback av chefen på Shell. Hon hade bara positivt att säga! Jag är 99%-ig. Haha. Jee! Det visste jag ju nog, men alltid trevligt att få saker och ting bekräftade och man kan ju inte få för mycket beröm. Hon hade heller inte fått klagomål från mina kolleger eller kunder, så det var ju nice.

Jag är inte 100%, det är ingen. Det som jag kan bli bättre på är såklart lisämyynti dvs att vi ska försöka få folk att köpa typ choko eller halstabletter. Jag föreslår gärna om folk int riktigt vet vad som vill ha, men att truga på tavara på människor har jag svårt med. Man kan ju göra det snyggt, men ja, det är svårt.

Kommentarer



skrivet 2011-11-01 klockan 16:22:14

Håller med, och man märker alltid om någon myyjä försöker "tråka" saker på en :D Men ibland köper man saker utan att veta varför, då har dom lyckats!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar