BK BK BKåååååå!

skrivet 2011-10-20 klockan 14:19:40

Oj oj oj vilken kväll det var igår! Vi satte oss i bussen efter 16 med destination sonera stadion i Helsingfors.

 

Pålkkasviinen var i skicke igen som vanligt. Det var svinkallt, regnade och blåste. Jag hade nog ullmax under BK-skjortan, men det räckte inte. Tur så hade sviinen med sig en massa plädar som jag fick låna och syrran låna sin mössa, så jag klarade mig. Sen stod man inte precis stilla när vi heja på! Schacki skrek sig hesa.

 

Syrran hade med sin trumma och trummade med bravur så att hon fick mjölksyra i armen.

 

BK-46 brände en straff i första halvleken och då måste man fan vinna. Och jess, Casper nätade i 86:te minuten. Publiken gick helt crazy. Vitsi sån feelis!

Virpi fotade. Ditvägen och hemvägen. (Nej jag har inte druckit alkohol, ser bara ut så)


Synd att nästa match är i Seinäjoki på lördag. Jobbar då och desstom lite för lång reissu! Men hoppad det är många som tar sig dit, för BK behöver allt det stöd de kan få. Sen hemmamöte 29!!

Kommentarer



skrivet 2011-11-02 klockan 11:26:28

jag sku viljat vara där.. Söta du och frida <3



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar