Sporthelg.

skrivet 2011-09-25 klockan 18:23:43
Jag har inte sportat, men jag har desto mer sett på sport. Handbollsmatch x2 på lördag. Herrarna vann mot akilles och damerna förlorade med ett mål mot hifk.

Idag var det fotbollstime. BK mot närpes kraft. Bk vann med 3-0 men det var en seg start och bk spelarna missförstod varandra hela tiden. Första målet var ett ballongskott från långt till höger av astrada. Sedan gjorde modino en snygg lyftning över en utrusande målvakt och roiha slog enkelt in med bred höger efter att han blivit snyggt framspelad.

Harmar nog lite att jag inte opererade mitt knä ifjol för att vara med i år istället. Nu skulle det finnas plats för en linjespelare till och jag skulle haft ett helt knä. Nåväl.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar