Alles OK.

skrivet 2012-04-03 klockan 14:23:41

Nu har jag varit till fysion och fick bra feedback. Min fysio höll med om att jag inte förberett mig tillräckligt väl för att jobba, men att jag kunde genomföra tre skift efter varandra var ett gott tecken. Vi gjorde några tester och muskelstyrkan är tillräcklig i det här skedet. Så ingen mer sjukledighet.

 

Nu ska jag börja med promenader så att jag ökar uthålligheten i knä. Sen ska specialgjorda inlägg till skorna införskaffas. Bara 200e ligger dem på. Nån som har tips om var man kan få såna i Västnyland?

 

Sen att det knakar och brakar i knä när jag böjer det är ett tecken på att svullnaden förvunnit, så det är ju bra!

 

Sen vill jag tipsa om det här supergoda teet. Apple, Cinnamon & Raisin Tea från Twinings. Lite julfeelis på det, men mest får jag associationer till min tid i USA av någon anledning. Något med äpple och kanel som är amerikanskt :) Åh, längtar tillbaka till Bellingham, Seattle & Vancouver. Jag hade sånt fantastiskt flow där. Härliga konstkurser som man bara vill gå om.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar