Fredagssnack.

skrivet 2012-04-13 klockan 16:45:44
Kom hem imorse från nattskiftet på Shell. Det gick bra, tiden gick superfort för det var så mycket att göra. Fint att jag gick jobba med Nina. Hon är verkligen en bra typ.

Fick igen höra att är jag inte från Eesti. Haha, min finska är SÅ bra. Nåväl, den här gubben hade de fetaste linserna i ett par brillor som jag någonsin sett och han babbla på i en hel evighet. Allt från export till italien av finska svampar från karelen till thailänska bärplockare och lastbilschaufförers övernattning på parkeringen. Jiisus.

Fredagen den trettonde idag folks. Ta det försiktigt!

Inga planer för veckoslutet. Hanbollsmatcher i Sjundeå både lördag och söndag, så vi far kanske med mamma och se. Finns självklart massor att göra; ikadesign jobb och Pojo-organiserande.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar