Nu måste jag öppna mig.

skrivet 2012-04-03 klockan 16:12:51
Jag är verkligen ingen musikkännare och lyssnar mest på vad som spelas på radio, men det som jag inte fattar hur en så dålig låt som t.ex Sunrise Avenues Hollywood Hills spelas så ofantligt mycke? Det som stör mig alldra mest är att den är så sjukt ologisk.

Hejdå Hollywoodbergen för alltid! Jag kommer komma tillbaka och gå på dessa gator igen.


NEJ! Man kan inte sjunga forever och redan i föregående mening informera att man nog kommer tillbaka. Blir helt rabiat. Jag vet, varför hetsa upp sig på en så fjantig sång. Men det facto att de får betalt för att vi radiolyssnar måste höra på skiten, det är hemskt irriterande.

Sen att The Rasmus låt I'm a mess är officiella "EM i Helsingfors"-låten gör mig också riktigt störd. Här har reklamavdelningen på EM velat ha ett internationellt band från Finland med i marknadsföringen och då valt The Rasmus. The Rasmus har inte besvärat sig med att göra en skild sång utan ger då sin första singel från deras senaste album åt EM och alla går med på det!? Dessutom fick de spela den på finalen i UMK (som nog ingen såg på men iaf). Hur mycket gratis reklam ska de ha?

Ursäkta mig med vad har I'm a mess överhuvudtaget att göra med friidrottare? Dessa atleter som deltar i EM är verkligen inga människor som misslyckas och gör bort sig. De kan ju klassas som folk som verkligen har koll på läget. De tränar och äter och planerar sitt liv för att nå toppform till mästerskapen. Inget lämnas åt slumpen för dem.

Kan typ inte komma på en låt som skulle passa sämre till ett sportevenemang!

Sådär nu kan jag fortsätta med mitt liv. Tack.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar