Ungdomskalendern 12/13

skrivet 2012-08-07 klockan 11:43:03
Hello, I'm back och jag kan stolt visa upp mitt senaste verk rykande färskt från tryckeriet. Det stora projektet som jag skrivit mycket om var just FSS Ungdomskalender.
 
Tidskrävande till tusen men sjukt roligt! Dessutom blev det mycket bra! Jag är nöjd, förbundet är nöjd! Vad är bättre än det, jo att det skulle komma mer medlemmar till förbundet med hjälp av att skolungdomarna vill ha en egen ikadesign-kalender. Man får den endast om man är medlem. Kostar futtiga 9-15€ så gå in här och du får ditt eget ex.

Kommentarer



skrivet 2012-08-07 klockan 20:23:24

Gött, Ika! Fint jobbat.
Svar: Tackar!
ikalainen


Anna
skrivet 2012-08-08 klockan 09:08:48

Verkligen snygg kalender Ika! Såna kalendrar hade man ju alltid förr.. Synd att man inte är skolungdom längre :)
Svar: Tack, jag vet. Jag lyckades alltid få dem tillsmusslade efter gymnasietiden.
ikalainen



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar