Dagarna före dopparedan.

skrivet 2012-12-24 klockan 11:51:00
Hej allihopa. Det har varit bråda dagar nu innan jul. Kan inte fatta att det är liksom julafton idag, REDAN! Ibland önskar man att man var 5 igen och hamna vänta sjuuukt länge på julen och sommarloven var evighetslånga.
 
Förutom att jag har fixat några sista projekt för ikadesign så har jag varit på museet. Ruskigt fin dag igår. Tyvärr var det inte så mycket besökare men de som kom var desto trevligare :)
 
BK-46 herrarna lyckades slå Cocks i lördags också. Otrolig match, synd att jag missade 20min av början, även om resten av matchen var mycket underhållande.
 
På lördag bjöd sedan syster på mat. Och så var vi till Serendi för att lyssna på Anki. Hon levererade igen. Vi åkte hem sen när hon hade slutat, men det var en väldigt lyckad kväll. Ibland räcker det bra med två glas vin :)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar