FB läckan.

skrivet 2012-01-10 klockan 22:13:27
Det pågår ju en debatt om Facebook verkligen läckt ut privata meddelanden. Jag hittade på min tidslinje såna saker som jag vill minnas skrevs i chattsammanhang. Det kan dock vara att det var sk meddelanden på väggen som bara de två som skrev dem såg. Kommer inte ihåg just såna meddelanden dock. Har anpassat mig så snabbt till alla FB ändringar genom tiden, så därför kan jag inte säga säkert. Blev medlem redan i fabruari 2005. Kan heller inte bevisa det eftersom jag inte ser chatthistoriken för de inlägg som jag tycker borde varit skriva i chatten. Hur det än är så är det ju tråkigt för FB eftersom dessa meddelanden på väggen mellan två personer ju kan anses privata och har inte plats på tidslinjen.

Har ni kollat er tidslinje?

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar